امتیاز 5 از {{model.count}} رای
امتیاز 5 از {{model.count}} رای

شامپو کراتین اسموت ترزمه - حجم 700 میلی لیتر

Tresemme Keratin Smooth Shampoo - 700ml

420,000
380,000 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
دسته ها : شامپو مو ،

شامپو تخصصی کراتین ترزمه Tresemme یک محصول بسیار محبوب تولید آمریکا است که علت محبوبیت آن، صافی و نرمی بسیار مطلوبی است که به موهای می بخشد. شامپو کراتین اسموت ترزمه یک شامپوی بدون سولفات نیست اما درصد سولفات به کار برده شده در آن قدری کم است که افراد با موهای کراتین شده نیز از آن استفاده میکنند. همچنین میزان سولفات به کار برده شده در این شامپو به طور طبیعی از لایه های مو محفاظت کرده و از آسیب دیدن مجدد موها جلوگیری می کند. مواد نرم کننده خاصی که در شامپو ترزمه موجود است، موجب درخشان تر شدن موها شده و همچنین با دارا بودن کراتین به افزایش نرمی و لختی موها کمک می کند. این شامپو ویژگی های مثبت زیادی دارد که در ادامه بطور مختصر به شما توضیح خواهیم داد.

شامپو کراتین ترزمه با حجم 700 میلی لیتر ، با فرمولاسیون Color Smooth Keratin که حاوی روغن آرگان کراتین و روغن نارگیل مارگان است، کمک می کند موهای خود را به راحتی صاف کنید و بدون ایجاد حس سنگینی این زیبایی را به موهای خود هدیه دهید. نکته و ویژگی قابل تامل این شامپو در این است که سبب محافظت از موهای رنگ شده نیز میشود و همچنین موها را درخشان و براق میکند. این شامپو ، دارای سولفات کم می باشد که مناسب برای موهای رنگ شده است و سبب صاف شدن موها می شود، در حالی که درخشش درخشندگی را حفظ می کند تا موهای رنگی شما جذاب تر دیده شود.

شامپو ترزمه آمریکایی به طور طبیعی از لایه های مو محفاظت کرده و از آسیب دیدن مجدد موها جلوگیری می کند. همچنین مواد نرم کننده خاصی که در این محصول موجود است ، موجب درخشان تر شدن موها شده و همچنین با دارا بودن کراتین به افزایش نرمی و لختی موها کمک می کند. علاوه بر این، این شامپو وز شدن موها را نیز به حداقل می رساند و برای افرادی که موهایشان به شدت آسیب دیده است و یا کسانی که موهایشان را کراتین کرده اند، پیشنهاد مناسبی باشد.

این محصول به 5 ویژگی معرف است : نرم کنندگی، درخشان کنندگی، باز کننده گره مو ها، کنترل موخوره تا 72 ساعت و مهمترین آن مغذی بودن آن است.

  • احیا کننده و ترمیم کننده ی مو
  • صاف کننده و مانع از وز شدن مو
  • نرم کننده قوی موها
  • حاوی مواد نرم کننده
  • درخشان کننده ی مو
  • دارای سولفات پایین
  • حاوی کراتین و پروتئین
  • محافظ لایه های بیرونی مو
  • دارای روغن آرگان، کراتین و روغن نارگیل مارگان
  • سهولت در سشوار کشیدن
  • احیای رطوبت مو
حجم
700 میلی لیتر
مناسب برای
بانوان
کشور مبدا
آمریکا
سولفات
نسبتا کم
13 روز پیش

دو سه بار اول که استفاده کردم موهام خیلی خشک شد اما بعدش اونقدری نرم و صاف شد که واقعا عاشقش شدم، شامپوی خوبیه و ازش راضی هستم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

در کنارش خریداری شده

ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید شامپو کراتین اسموت ترزمه - حجم 700 میلی لیتر را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.