امتیاز 4 از {{model.count}} رای
امتیاز 4 از {{model.count}} رای

ماسک آبرسان و نرم کننده لب بیوآکوا - مدل لیمو

BIOAQUA Moisturizing Lip Mask - 8g

0
9,500 تومان
تخفیف
موجودی این محصول تمام شده است، در پایین همین صفحه میتوانید محصولات مشابه را ببینید
از این محصول فقط {{model.stock}} عدد در انبار باقی مانده؛ پیش از اتمام خرید کنید!
موجود در انبار و آماده برای ارسال در اولین روزِ کاریِ پیش رو!
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آیا شما هم از آن دسته از افراد هستید که مدام پوست لب‌هایتان خشک می‌شود؟ پس حتما می‌دانید که این خشکی تا چه حد اذیت کننده است و حس بدی به فرد می‌دهد. پوست لب‌ها نیز درست همچون پوست صورت و بدن به مراقبت نیاز دارد تا بتواند حالت نرم، لطیف و زیبای خود را حفظ کند. از آنجایی که لب‌ها یک عضو بسیار مهم در زیبایی هستند، به هیچ عنوان نباید مراقبت از آن‌ها را پشت گوش بیندازید. در صورت عدم مصرف آب کافی، قرار گرفتن در معرض شرایط محیطی و آب و هوای نامناسب یا استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت، پوست لب‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد و دچار پوسته پوسته شدن و خشکی می‌‌شود. اما نگران نباشید، این وضعیت به راحتی و با استفاده از محصولات مراقبتی قابل کنترل است. یکی از این محصولات پرطرفدار و تاثیرگذار، ماسک لب لیمو بیواکوا است که موجب آبرسانی به لب شده و خشکی پوست را از بین می برد؛ برای آشنایی بیشتر با این محصول، در ادامه سری به قسمت معرفی بزنید.

ماسک لب لیمو بیوآکوا با حجم خالص 8 گرم ، دارای ترکیباتی شامل موم عسل ، هیالورونیک اسید ، ویتامین E روغن های متعدد و… است که با استفاده از این محصول ، پوست های ضعیف و مرده به تدریج از بین می رود و هم رنگ لب روشن، و هم پوستی نرم و مرطوب به لب ها بخشیده می شود

این ماسک لب حاوی هیالورونیک اسید می باشد که وظیفه آبرسانی بافت پوست را برعهده دارد. این ماده می تواند تا 1000 برابر وزن خود با مولکول‌ های آب پیوند برقرار کند و به همین خاطر برای تامین رطوبت پوست پیشنهاد می شود. درباره هیالورونیک اسید Hyaluronic acid می توان گفت که این ماده به خاطر ظرفیت دخیره آب در پوست زمان هایی به کار می رود که نیاز به آبرسانی طولانی مدت است و برای مدت ها پس از استفاده محصول تاثیرات آن قابل مشاهده باشد.

عصاره لیمو سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان می باشد. این ترکیب موجب شده است تا عصاره لیمو بتواند به اصلاح رنگ پوست لب و از بین بردن تیرگی های آن کمک کند از طرفی این ماده موجب می شود تا عوامل مخرب خارجی تاثیر کمتری روی پوست بگذارند و لب هایی زیبا و شاداب پدید آیند.

  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • روشن ساز و رفع تیرگی
  • آبرسانی عمیق و رفع خشکی
  • کمک به درمان ترک لب
  • ترمیم کننده لب
  • جلوگیری از خشکی لب
  • تغذیه کننده پوست لب
  • حاوی ویتامین سی
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • قابل استفاده برای افراد بالای 6 سال
حجم
8 گرم
ساخت کشور
چین
12 روز پیش

خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
ارسال موشکی!

ارسال موشکی!

ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش
بسته بندی اصولی!

بسته بندی اصولی!

بسته بندی استاندارد و اصولیِ مرسولات
ارسال رایگان!

ارسال رایگان!

برای خریدهای 7۹۹+ هزار تومان
به وسعت ایران!

به وسعت ایران!

ارسال مرسوله به تمــام نقاط کشور
اشتراک‌گذاری
این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!
خریدِ سریعِ این محصول
از این طریق میتوانید ماسک آبرسان و نرم کننده لب بیوآکوا - مدل لیمو را بصورت سریع و بدون ثبت نام سفارش دهید. در این نوع خرید، فقط میتوانید همین کالا را سفارش دهید. در صورتی که قصد خرید بیش از یک کالا را دارید، آنها را به سبد خریدتان اضاف کنید.